VEEBIPÕHISED ÕPIKESKKONNAD JA -VÕRGUSTIKUD

ISESEISEVTÖÖ II

Ülesanne: e-portfoolio

1) Võid teha ka skeemi (nt mõistekaardina), millistest elementidest sinu e-portfoolio koosneks

Koostasin mõistekaardi, millistest elementidest minu e-portfoolio koosneda võiks ning alustasin ka siin wordpressi keskkonnas täienduste tegemisega. Kahjuks hetkel olen jõudnud lisada vaid oma CV, lühikirjelduse endast ning läbitud koolitused, kuid üks korralik e-portfoolio pidigi pidevas muutuses olema 🙂

Mõistekaart e-portfooliost:

Minu e-portfoolio

 

2) Kui sul juba on olemas e-portfoolio, siis lisa oma ajaveebi postitusse selle link

Minu e-portfoolio algus.

3) Lisa oma ajaveebi postitus nende küsimuste valguses.

  • Milliseid vahendeid kasutasid oma e-portfoolio loomiseks? Miks just neid?

Uurisin erinevaid võimalusi, kuid otsustasin siiski koostada oma e-portfoolio wordpressi keskkonda kuna see on keskkond mida ma hetkel kõige rohkem kasutan. Samuti olen ülikooli jooksul siia koostanud erinevate ainete õpimappe ning mulle meeldib kui mul on kõik vajalik materjal mida kasutan ühes keskkonnas.

  • Milliseid materjale sinu e-portfoolio sisaldaks/sisaldab, et oma teadmisi ja oskusi tõendada? Millistest osadest sinu e-portfoolio koosneb?

Hetkel olen oma e-portfoolio koostamise alguses,  kuid kujutan ette, et seal võik olla: minu cv, lühikirjeldus minust, läbitu koolituse, töömaterjalid, minu koostatud artiklid / küsitlused, eneseanalüüs, huvitavad ning kasulikud veebilehed mida oma töös saan kasutada, erinevate veebikeskkondade kasutamise juhendid, huvitavad fotod ja videod minu tööst ja tegemistest. Samuti tahan siia lisada lühikokkuvõtte enda õpetaja digipädevustest ning kuidas

  • Mis tüüpi sinu e-portfoolio oleks/on?

Minu e-portfoolio tuleb veebipõhine keskkond kus on kättesaadaval info minu töökogemustest, tehtud töödest jne.

Lisa kommentaar